Därför är vi bäst i världen.

G-star anses av väldigt många som den bästa shoppingupplevelsen. Vi som säljer är bäst och jeansen är bäst i världen.

Allt detta bygger på en grundlig nivå som våra chefer sätter. Jag talar om Anton och Peter. Vårat motto är att ha kul, vara galna och sprida glädje till våra kunder och kollegor. Vill du dansa på bordet så gör det. Vill du göra en high five med kunderna så gör det.

Dom har plockat in personligheter på samma sätt som i min fotbollsklubb Andrea Doria. Det räcker itne med att du bara är snygg, eller bara är en bra säljare, eller bara är charmig, du måste ha flera punkter för att passa in där. Vi jobbar med personal shopping och vill alltid få en känsla av kamratskap i våran butik.

Det är därför vi är bäst.

Här kommer lite kläder som jag tycker är sjukt snygga från våran butik i Kista, men du hittar även G-star i Gallerian, PUB och i Nacka Forum. Samt om du är halvdansk i Malmö numera.


Undertröja: T-shirt Armani 249kr (finns även hos oss 2 pack 349kr)
Skjorta: G-star 999kr (finns i flera färger, bl.a blått och lila)
Jeans: G-star Arc Modell 1599kr
Skor: Converse all-star 600kr



Mina absoluta favoritjeans, dom finns i 5 olika färger. Det är en passform som blir smalare och smalare ju längre ner den går. Arcmodellen som den här kallas är sydd på sådant sätt att dom skruvar sig runt benet, vilket ger den sjukt snygga looken.



Jacka: G-star Correctline 2299kr

Dom tidigare kläderna äger jag, den här jackan funderar jag på att köpa, främst för färgen. Många kläder i vår från oss går i den blåa nyansen. Correctline är den stilrena linjen hos oss, där det inte är mycket tryck utan en enkelhet i såväl design som mänster. Passformen är dock lika bra som vanligt.



Jacka: G-star 999kr (finns även i blått)

Detta är en jacka designad för kvinnor, men eftersom jag älskar att rulla upp ärmarna så är denna optimal. Halvkorta ärmar, hög krage och bra passform för mig när jag har en large på mig. Så den är min också snart. Snyggt med en vit t-shirt i sommar.



Foto: Tina

mvh
Bato



Kommentarer
Postat av: Ankica

Du är en riktig model. Jag älskar dig. Puss

2010-03-03 @ 10:18:39
Postat av: Nadine

Jeansen är verkligen skit snygga!

2010-03-08 @ 21:16:17
Postat av: Andrea

Snygga jeans!

2010-03-11 @ 23:25:36
URL: http://tetleey.wordpress.com
Postat av: elin

weuw, måste bara säga att du klär dej sjukt bra!

2010-09-21 @ 17:54:20
URL: http://www.nattstad.se/ejlinnnn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0