Mycket i mitt liv just nu!

Jag fyllde 24 år i fredags, den 12e mars.

Det firade jag med att mina föräldrar och Nathalies föräldrar kom hem till oss och åt middag. Jag fick pengar av föräldrarna, en Argentinsk matchtröja med nummer 32 och bato på ryggen samt ett presentkort på NK av mina svärföräldrar och deras familj.

Av min tjej fick jag förutom Roger Federerskorna för ca en månad sen (vi var oroliga att storleken skulle ta slut) även likadana shorts som han bar under Australian Open.

Danne kom också förbi senare för att gå ut med mig, vi skulle möta Dorianer på söder.

Vår nya låt är klar, kommer upp på youtube snart, men det finns nu på Facebook på våran sida, DB.


Jobbat mycket nu på senare tid och älskar mitt jobb mest på jorden. Nu kommer vårsortimentet droppa in mer och mer, men vet inte vad man ska köpa, man blir pank av att jobba på G-star.


Nu drar snart fotbollssäsongen igång på allvar. tycker det ser helt okej ut, med lite träning kommer vi vara fantastiska 2010.


den här veckan blir det 4 evenemang med Andrea Doria. 2 träningar och 2 matcher.


På lördag ska jag, Joss och Danne firas, och det ordentligt. på Square i hammarby sjöstad hålls festen.


Real åkte ur i CL och Roger i Indian Wells, kunde ju gått bättre på dom fronterna, men livet kan inte vara optimalt varje dag. Även om det känns så ibland.

mvh

Bato


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0