Veckan som är!

Den här veckan har jag jobbat mån-ons, vi börjar komma igång riktigt ordentligt nu på G-star Kista. Vi är väldigt tävlingsinriktade inom företaget, så vi försöker slå dom andra butikerna varje dag, självklart är det svårt att slå Gallerian och PUB med tanke på deras läge, men ibland lyckas vi, som i tisdags exempelvis.

Vi har ett sjukt bra team hos oss och det är det som gör oss så bra tror jag.

Jobbar även lördag och söndag.


Fotbollsmässigt så hade vi ingen träning i tisdags eftersom vi hade en match mitt i veckan. Igår (ons) spelade vi en måstematch mot Handelskamraterna, som även dom gått raka vägen från 7an till 5an, så på förhand var vi väldigt taggade inför uppgiften. Vårt mittfält igår höll absolut högsta nivå, tyvär tyckte jag att motståndet inte gjorde det. Tjongbollar varje gång dom var i tidsnöd och ingen spelidé för fem öre. Ändå stod det 1-1 i halvtid som det alltid gör när vi spelar, en feldömd straff efter några minuter gjorde att vi som vanligt var tvugna att vända.

Det gjorde vi också och vann med 3-1. Obesegrade på hemmaplan.

Du kan se matchen i efterhand här:
Mitt mål kommer efter 47.10 in i första halvleksvideon.

Nu väntar träning på Fredag kväll och match mot Bollmora på Söndag kväll!



Min helg den här veckan är tors och fre. Idag (tors) ska jag bara slappa hemma för att sedan möta upp Nathalie, Danne och Jessica för bio, Robin Hood. Sjukt laddad!

Imorn (fre) ska jag på en riktigt stökig fest på Rosé, där Peter tydligen ska spåra ur, jag måste va där!!! Åker dit runt 23.00 efter träningen.

lördag ska vi festa med G-star, alla kommer från alla butiker, kommer bli magiskt!

och på söndagkväll blir det förmodligen middag hos föräldrarna.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0