Kungarna av Tylösand

I veckan såg jag Kungarna av Tylösand. Ett magiskt program som egentligen är bra varje sekund, det väcker uppror och gör att man måste se nästa avsnitt.

Jag trodde först att det var 16-åringar som var med i programmet men tydligen så är dom runt 20-25.

Joakim ”Jockiboi” Berg spelade in porrfilmer med sin ex-flic

Här har vi "Jockiboi". Som är en av dom som är med i serien. Jag berättade för min flickvän om det verkligen är sant att han ser ut såhär på rikigt. Jag menar, både en drake och en tribal på samma människa. Halsbandet som var inne för 7 år sedan, svarta hänglsen på ljusa jeans, håret som 14 åringar har, förmodligen en tumring som man inte ser, lite chipstuttar och en piercing här och var, han borde heta Conny.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju sämst. helt klart avundsjuk! Har inte du fått festat i ditt liv? nää tänkte nästan det. mohaha

2010-09-14 @ 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0