Min fredag!

Vaknade 10.50 idag.

Är för exalterad över matchen ikväll...nej inte Sverige-Ungern utan Andrea Doria - Elpe i svenska division 5. Vi kommer ha en av dom vassaste startelvorna någonsin. Jag kommer leda ut laget som kapten i afton, har bara varit kapten från början av en match en gång tidigare.

Först och främst ska jag äta en ordentlig frukost, kolla på lite film, kliva ner till solariumet och spela lite TV-spel.

Sen hämtar en magisk nummer 11 mig kl 18.25 och vi åker iväg till Skarpnäcks sportfält för matchen som startar 20.00. Du kan se matchen i din dator ikväll, om du tröttnar på ett tamt sverige som vinner med 1-0.

Efter matchen ska ca 30 Dorianer och tre-fyra Wags (Fotbollsfruar) inkluderat min egen, till sveriges bästa italienska resturant, Nostrano.

Kan bli en oförglömlig Fredag, men för mig räcker med med att det blir en "Fred Persson" dag.

För att citera den främste...
"Fuss"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0