Min onsdag

Vaknade imorse och kände mig nästan för utvilad. Fick panik direkt eftersom jag lämnat min mobil i vardagsrummet och visste inte om jag försovit mig till jobbet.

Jag ska nämligen jobba idag 16-21.

Panikslagen utan att se sprang jag ut i hallen där vi har en klocka och den stod på 11.05. Tack och lov!

Just då inser jag att jag är bajsnödig. Så jag sätter på datan för att läsa u.s open-resultat från inatt och bajsa i lugn och ro. När jag inser att toapappret är slut.

På med ett par shorts och flip-flops och ner till ica. Där står det sjukt nog 4 människor före mig i kön. Damen framför mig luktar "kärringparfym" som hon självklart har sprutat för mycket av. Hon kan inte ha barnbarn för jag skulle säga till min mormor om hon skulle ha så äcklig parfym, eller köpa en ny till henne.

Hon skakar frenetiskt på huvudet som att somaliern i kassan är dum i huvudet, och lägger upp sin korg för att lasta på varorna.

2 paket bacon (dåligt för hjärtat)
1 sexpack öl (dåligt för allt)
1 paket malboro (dåligt för lungorna)
1 expressen (dåligt för hjärtat om man läser om Zlatan)

Där slog det mig, hon skakar inte på huvudet för att hon tror somaliern är dum, hon är en lätt alkoliserad kärring.

Jag håller på att bajsa på mig i kön och springer nästan upp till lägenheten.

Nu kollar jag på The Wrestler på TV 1000, helt ok film. Lite ångest såhär på morgonen.

Sen blir det jobb. pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0