Vilket klipp!

Idag klippte jag mig hos en frisör för första gången på 10 år. Det var riktigt pirrigt.

Nathalie hade rekomenderat en av deras absolut bästa frisörer, Kanaria. Förutom att Kanaria var fantastisk med saxen så förstod hon mig till 100%, det har ingen gjort innan. Hon var väldigt gullig och hjälpsam för att få fram just den looken jag ville.

Björn Axén ägs av två fantastiska män vid namn Peter och Johan.

Den sistnämnde bjöd in oss på kalas för ett tag sen. Riktigt kul!


Visst är Johan sjukt lik Kyan Douglas från Fab 5? Min absoluta favorit bland dom fem, som har hand om allt hudvård.


Kyan Douglas, når inte hela vägen fram till Johans utstrålning, men nästan!

Tack Björn Axén för att ni gett mig nytt mod att älska frisörer! Jag kommer tillbaka!

Och tack älskling för allt!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag älskar dig! Supersnygg är du!

2010-09-23 @ 21:03:54
URL: http://nathaliespatola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0