Ett Vykort

Varför skicka vykort när man kan blogga till alla nära och kära. Och även till dig som inte känner mig.

Just nu:

Sitter kvinnorna i mitt liv på spa och får välbehövlig vård av naglar och ansikten efter all sol. Dom kommer hålla på ett tag till så jag tror jag slänger på mig shorts (bloggar uteslutet i kallingar) och beger mig mot stan för att handla det sista inför hemresan imorn.

På spotify spelas just nu Honey and the Moon av joseph arthur. Den låten får mig att tänka på så mycket olika saker. 

OC, Martin Sandén, American Pie 3, Converse, Regn, Varm Choklad och Stockholm.

Snart ses vi för på onsdag kommer jag hem.

Och nu tog låten slut och Ace of base - All that she wants börjar. 90-tal.

puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0