Johnny Depp dag på jobbet

Idag klädde jag ut mig till Johnny Depp när jag skulle köra ett 16-21 pass i Kista. Vissa småkillar som skrek "Johnny Depp Abouuuuuuuu" efter mig påväg från T-banan, så det lyckades nog rätt bra.

Dock lite tråkigt att massa folk (läs. tjejer) kom in bara för att en Arabisk Prins (läs. Sinan), En Norrländsk drömkille och denimnörd (läs. Josef), Justin Timberlake med gul keps (läs. Joel) och nu Johnny Depp utan guldtänder (läs. undertecknad) så vår convertion (hur många som kommer in och omvandlas till köpare) var väldigt låg.

Älskar att jobba med er grabbar.











Hatt: H&M
Glasögon: Från Kroatien
Scarf: G-star
Tröja: H&M Dam Divided
Jeans: G-star
Kängor: Replay
Armband: Allt möjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0