Natt-Bato

Nu är klockan exakt 01.00. Varför ska "Nattkillen" (som Seinfeld kallar honom) alltid vinna över "Dagkillen". Jag är sämst i världen på att somna på beställning. Nathalie sover i sovrummet och sa innan hon skulle till sängs att "Du får kolla på film här inne".

Jag brukar inte lyda henne, men ikväll gör jag det. När jag vaknar imorn bitti klockan 08.30 så kommer jag må så sjukt dåligt. "Dagkillen" kommer vara hustokig på "Nattkillen", men han kan inte göra nått åt saken, för nästa kväll är det samma visa igen.

Önskar du också när du måste upp sjukt tidigt dagen efter att du kunde stanna tiden och sova ut hur mycket du ville, för att starta den igen när du är utvilad?
Jag vill verkligen inte väcka henne, men jag kan inte somna utan en dålig film på tvn i sovrummet.
Imorn jobbar jag 11 timmar. Och nu är klockan 01.08, ångesten tar vid. På med XBoxet. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0