2 days and 3 nights

Jag ska flytta hem till mina föräldrar igen. Jag har varken förlorat jobb eller flickvän, men jag tyckte det skulle vara mysigt att sova hos föräldrarna innan jul och under jul, så på Torsdag kväll åker jag dit och är där till lördag kväll.

Får se om det finns plats mellan dom, jag är rätt stor nu, även om jag gått ner tre kilo på två veckor.

Annars får jag ta gästrummet, just det, Nathalie ska med också så vi måste ta gästrummet. Det blir massa kakor, Ensam hemma-filmer, Glögg, snö (snöar inget i stan, eller det stannar inte kvar på marken utan smälter) och god julmat!

Mamma och Nathalie trodde aldrig jag skulle göra det, då jag sa detta på fyllan i Kroatien, smaka på detta säger jag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt! En dag kvar! Puss

2011-12-21 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0