Nicolinn

En av mina närmsta, äldsta och bästa vänner blev pappa i lördags.

Du har säkert läst hans namn här förut. Johan Larsson heter han, Joss kallar jag honom. Han och hans vackra flickvän Carro fick en liten flicka i lördags som ska heta Nicolinn. Jag känner mig lite som en stolt farbror när jag skriver detta. Är också enormt stolt att ha fått följa Joss från när vi var 12-13 år och spelade TV-spel på nätterna ,jag vet att du tänker att vi gör det nu med, men inte lika mycket :), till att vi festat ihop, spelat fotoll ihop, rest ihop, tröstat varandra när ett förhållande rasat, spelat tennis ihop, fått vuxna och stadiga förhållanden ihop och nu är en av oss pappa.

Vår resa är helt otrolig, men den tar inte slut här, nu har vi ett nytt kapitel att skriva i vår magiska bok. Vi båda är vuxna nu, men vi förblir alltid dom två snorungar som sitter med trekvartsmjukisar i soffan med P-83 på låret och lyssnar på This womans work efter vi varit vakna i två dygn.

Man kan inte få en bättre pappa än den Nicolinn har. Jag älskar dig Joss.

Per Sempre 24.


Kommentarer
Postat av: mamma

Så söt hon är! Fint skrivet Bato!

Puss

2011-12-06 @ 15:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0