Vicky

Det är så sjukt många som avskyr Posh, främst tjejer, men även många killar. Många är arga och säger att David förtjänar bättre. Han förtjänar för det första ingen, eftersom han står över alla med sitt utseende. För det andra så verkar hon vara en rätt bra mamma.

Kolla på den här tjejens outfit, jag orkar inte.



Det är väl bara Christian Louboutin-stövlarna jag skulle skippat (och sålt dom på Ebay) men nu har jag inte vunnit ett modepris nyligen, det har hon.

Kolla hur snygg skjorta hon har, uppknäppt hela vägen, längden på tjolen tyder på "framgånskrik" med betoning på "R-I-K".

Jag skulle valt detta istället.


Om jag ändå skulle vara tvungen att gå på Louboutin så skulle jag välja bland dessa två till den här outfiten.


Lite flickigare


Lite kvinnligare




En bonusbild på Harper, vilken liten sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0