Jobb 23 februari 2011

Eftersom vi hade massor att göra igår så fotade Salah mig uppe på lagret efter jobbet. Så ni som tror att vi (Moodmanagers) fotar i butiken när det är folk där, där har ni svaret. Faktum är att jag och Peter jobbar som bäst då (läs: dagsrapporter när vi jobbat)

Vill också tacka Salah och Josef för en helt fantastisk torsdag!!!!!!! Och även förlåta Gallerian för att dom fick ganska mycket stryk...Vii är fortfarande lillebror, men vi börjar bli äldre....Ni är bäst Gallerian, vi försöker bara lära av er. 

Här kommer bilderna.


Salah













Och nu ska jag jobba 12-21 för ett ännu bättre pass!!!!!

Lyssna och njut.

Joel och Josef öppnar, jag kommer 12 och Salah 16!!!!

Sen blir det bio med gäng Kista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0