Min Söndag

Började med att jag och Nathalie åkte till stan kl 13. Vi skulle kolla lite i butiker i slussen hade vi tänkte. Extremt mycket fashionistas fanns där. Jag köpte en jacka på H&M, en vanlig, blå jacka i kavajlängd till våren.


Jag på tvärbanestationen

Sen promenerade vi till Skanstull och kom fram till att Skrapan och ringen har lika bra shoppingmöjligheter som i min källare.


Nya Jackan




Efter vi hade varit på söder åkte vi till Liljeholmen och köpte hem mat från den nya Indiska resturangen, ller foodcourten.

17.00 började då min fotbollssöndag.

Chelsea-Liverpool med Torres i Chelsea, denne Torres, som är så överskattad.
1-0 till Liverpool och United mår bäst av alla fast man förlorade igår.

Sen blev det Real Madrid som krossade Sociedad kl 19.00. Dom vann med 4-1 då Ronaldo hade show och Adebayor fick göra första målet i ligan. Vi vinner trippeln.

Nu är det den tredje raka matchen i den tredje stora ligan. Inter spelar en heeeelt galen match mot Roma. 40 min har gått och det står 2-1 till Inter. Efter att Etoo varit överlägset bäst på plan.

Nathalie bloggar för fullt bredvid mig i soffan hon med. Inte lika bra, men nästan.

Sen blir det Fotbollskanalen Europa och lite film.

börjar 16.00 imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0