Mina G-star Jeans

Jag har jobbat på G-star nu i 11 månader. Det har blivit en del jeans. Här har du dom alla!


Arc Nippon Tapered: Jag talar nog för hela mitt företag att dom här jeansen är dom skönaste och snyggaste som gjorts på G-star, Rugby Detroy och Trash Destroy i all ära. Jag har dom på sommaren med en vit t-shirt och flippisar, på vintern med en svart jacka och kängor. Mina första jeans jag fick från G-star.

 
Arc Tapered: När vi ändå är inne på Arc (Den twistade byxan) så kan vi ta alla färger jag har. Dom gråa är perfekta till en kavaj eller om man vill ha en cleanare look.


Arc WMN: Här har du en annan Arc som jag har. Men denna gång är det en tjejmodell som gör att det blir mer slim. Älskar tvätten på den, året runt som medelsvenssons skulle sagt.


Arc Nippon Low Croch: Vänta nu, en Nipponkvalité i färgen LT Vintage Repair...i LOW CROCH. Jag köpte dom när jag packade upp dom. Sjukt skön byxa som jag använt mest senaste 6 månaderna.


Arc Organic Low Croch: När vi lanserade den här serien tog byxorna slut på någon vecka. Det är organiskt bomull, i vår kommer även en nettle serie som är den nya Organicserien. Mer detaljer, jag har dock tagit bort hängslena på mina.


Rook Tapared: En ganska så baggy byxa faktist. Tvätten är fantastisk och det är anledningen till varför jag köpte den, ingen i företaget har den.


Blade Slim: Mina vaxade Blade är också en byxa som jag är nöjd med att ha köpt, speciellt eftersom dom senaste två bladevarianterna Strategic Embro och Laurent Embro har haft tryck på rumpan. Denna är enkel och perfekt till stilrenare kläder.


Hank Loose: En jätteloosebyxa som har världens snyggaste bakfickor. Den finns i en Taperedvariant också men jag och Peter valde loose bara för att. Snyggt med mina Sneakers.


Bronson Chino: Självklart måste jag ha en Chino i garderoben också. Denna är faktist tjejmodell då den är i Tapered fit, altså smalare längst ner. Våra herrmodeller brukar vara raka. Bronson kommer dock med en low croch som vanligt mot sommaren. Nu i Khaki och grönt.

 


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

På Arc Organic Low Croch tycker jag att hängslena ska sitta på :)

2011-02-17 @ 04:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0