Mina lediga dagar

MÅNDAG

Jag är ledig måndag-tisdag hela den här veckan. Tack vare Peter och Carina som kunde ta mitt pass i kista i måndags. Det är så vi jobbar.

Igår var det ju Alla hjärtans dag. Jag väntade på Nathalie som jag trodde skulle komma hem klockan 18, för att äta med mig och sen skulle jag träna ett stenkast (bokstavligt talat) från oss 21-23.

Nathalie hade dock missförstått det hela och trott att jag skulle hoppa över träningen. Så hon blev lite besviken, men eftersom jag har världens bästa tjej så förstod hon och vi åt stekt lammkotelett och drack ett glas rött, innan vi delade ut våra presenter. Jag fick ett jättefint Orange armband från NK, Kinderägg och senare kom en texichaufför till dörren för att lämna blommor från henne till mig. 

Så gulligt av henne. Av mig fick hon en ring som jag handlat under dagen på Guldfynd som jag tyckte va skitfin. Blandning av silver och guld. Hon blev glad.

klockan 21.00 var det då dags för innomhusträningen. En otrolig intensitet rakt igenom där Grande och Nyhus imponerade på mig starkast. Kul att se Kviborg på träningen också, har är för mycket Doria för att inte vara nere. För att rätt Kviborgs inlägg i Doriabloggen så hade hasse inte en vit Real-tröja med Ronaldo på ryggen, även om det skulle vart vackrare. Han hade en gul t-shirt med grönt tryck på Ronaldos ansikte och R9 under.

TISDAG
 
Efter en kropp som mår sådär efter den intensiva träningen igår kväll kan jag knappt stå upp. Satte i Zodiac nu. En film som är helt fantastisk, baserad på en verklig historia. Detta gör jag i vardagsrummet, men efter filmen ska jag installera mig i sovrummet där det är bäcksvart, tro det eller ej så har jag en större TV i sovrummet, 42 tum, mot 40 tum i vardagsrummet. Ska dock köpa en 55 eller 60 tum nu i vår i vardagsrummet.

Då blir det någon film som Nathalie absolut inte vill se och Pommes med bearnaisesås!

Sen kommer hon hem, nyfrisserad klockan 18.00.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0