Oscarsgalan 2011 - ett dåligt skämt

Klockan är 05.39

Bästa Kvinnliga huvudroll: Nathalie Portman
Bästa Manliga huvudroll: Colin Firth
Bästa Film: The Kings Speech

Jag ska försöka sammanfatta det som hänt under galan med plus och minus.

+ Scarlett Johansson, bara snyggare och snyggare.
+ Justin Timberlake, alltid lika rolig och avslappnad.
+ Filip och Fredrik, känns som att dom sitter med mig här.
+ Christian Bale. Hans tal var magiskt. Kul att han vann för bästa manliga biroll.
+ Jag är ledig imorn.

- James Franco och Anne Hathaway är så tråkiga så jag svimmar. Inte ett roligt skämt på hela natten.
- Inception har vunnit 5 oscars dock har dom bara vunnit mindre värda oscars, som bild och effekter. Men trots allt mest oscars.
- Brangelina, Tomkat, Will Smith, Leonardo Di Caprio, Kate Winslet är inte närvarande m fl.
- Det var inte värt att vara uppe och kolla detta år.


god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0