Danne Moberg

Den 7e augusti är det 4 år sedan jag och Danne Moberg träffades för första gången. Vi träffades på Urban Café 2007 när våran chef presenterade oss för varandra. När vi gick ner till lagret och nynnade jag på Shayne Wards Something worth living for. En helt okänd låt som ingen visste om, trodde jag. Danne vände sig om och sa "Something worth living for" och en vänskap starkare än allt på jorden var född.

Jag vill bara säga att jag älskat varje sekund som jag fått med dig Danne.

Man visar för lite kärlek till sina vänner. Men Danne du är mer än en vän. Du är alltid glad och bjuder på dig själv. I alla lägen visar du varför alla älskar dig. Alla mina andra kompisar som inte har något med dig att göra tycker om dig, dom vill lära känna dig bättre.

Från Oscar Jacobson till vårat band DB så har vi fått minnen för livet, och då är det bara 4 år som gått. Vi gillar samma musik, mat och filmer.

Om jag säger Will Ferrell, Westlife och Absinthe så är det du. För mig är du en perfekt vän och människa, och jag önskar att jag mer vore som du i många lägen. Du kommer komma precis dit du vill i ditt liv, för att du är unik och exeptionell

Jag hoppas att vår vänskap håller i sig för evigt.

Jag älskar dig.

//Bato








































Kommentarer
Postat av: emelie d

Världens finaste killar. Saknar er!

2011-07-25 @ 16:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0