Manligt sommarmode - våga köpa billigt

Till stan på kvällen för middag. Valde väldigt enkelt. Men somrigt.





Har totalt saker på mig för 500kr om man räknar bort klockan. Det är ganska bra va? Mina sommarkläder handlar jag mest på H&M, bra pris, bra passform och ganska simpelt. Sen slänger jag det mesta efter sommaren också. Många killar handlar bara på Gant, Boss, Filippa K, Ralph L, Tiger m.m. Vilket jag också gör, men många handlar endast märkeskläder och sen använder dom tre skjortor och 3 byxor, medan jag gillar att ha 30 skjortor att välja på. Då kan man hitta saker som är billigare, ibland är till och med kvalitén bättre.



Hatt: Köpt i Dublin för 30kr
Linne: G-star 2-pack baslinne. 299kr/2st
Cardigan: H&M Dam 100kr
Shorts: H&M 149kr
Espadrillos: H&M 99kr
Klocka: Casio 400kr 
Armband: Kroatien och gjort själv 20kr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0