Sommarkläder och pasta

Idag somrade jag till det med mitt klädval. Färg, färg, färg.


Man kan både va töntig och surfig.


Ganska mycket köer så vi promenera till stan...


Väl inne i stan å blev det dags för en liten lätt lunch...


Asså jag kan knappt vänta..........


Kolla hur glad jag blev över min pasta!!! Nathalie kör som vanligt inga kolhydrater. Och hon ska va sydlänning...


Fan va mina tänder har växt....


Såhär glad blev jag efter pastan. Sen promenerade vi hem.

Nu ska vi hämta Anna och Joel från flygplatsen. Men inte innan jag har rakat mig och duschat. Så jävla långt punghår nu.

XXX
Bato

Kommentarer
Postat av: Danne

Hatar när punghåret blir för långt..

2011-07-21 @ 19:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0