Vardagsrummet

Jag har, sjukt nog, fått klartecken av min sambo här hemma att det är ok att sätta upp tre stora filmposters i vardagsrummet. Jag är helt chockad att jag fick det. Hon är ju väldigt elegant av sig Nathalie.

Så nu är det lite beslutsångest på vilken film man ska ta. 2000-talet går ju helt bort, det ska ändå vara klass på det, då känns inte Avatar eller Pirates något bra alternativ.

Inte heller Crash eller Gladiator som är några av mina favoriter klarar av detta.

Jag är inne på en linje där man blandar några filmer som alla älskar, med att dom är kult och äldre.

Typ: Nyckeln till Frihet, Stand By Me, Tillbaka till framtiden och Jurassic Park.

Eftersom jag är ursprungligen jugge så borde jag ju ta Scarface, men den var tyvärr slut på lagret. Även Gudfadern var helt slut.

Kommer iaf bli fantastiskt snyggt med dom klassiska filmerna.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0