Adam Brody nytt

Finns sjukt många anledningar till varför jag älskar Adam Brody. Hans utseende och röst är en, hans insats i O.C en annan.

Det främsta är kanske att han är den coolaste av mina idoler vad gäller stil och look. Becks är felfri på alla sätt, han är som en porslinsdocka, nästan overkligt snygg. Han har tatueringar och kan byta stil lite hur som helst, och det blir alltid bra. Han kommer alltid vara min förebild både utanför och på fotbollsplanen.

Men anledningen till varför Adam Brody facinerar mig mest är hans val av kläder. Han älskar ju som sagt Indiemusik, han har till och med ett eget band "Big Japan" där han är trummis.

Kanske inte min starka sida vad gäller musik, pojkbandsnörden själv, men jag älskar många indielåtar.

Adam Brody klär sig alltid bekvämt, vilket är mitt första plus till honom, det är inte många som kan få det att funka med så bekväma kläder. Det brukar ju oftast betyda fult.

Här har du dom senaste bilderna på honom som är tagna i maj månad.



Som du ser här, ett par SKÖNA sneekers, ett par SKÖNA straight-fit chinos, En SKÖN T-shirt, en SKÖN skjorta som inte är struken och knappt knäppt, Hans favoritkeps från Nike-air, där han har vinklat den i en töntvinkling som ett hustag, du vet som vi gjorde när vi var 6 år gamla, därför behöver han inte bry sig så mycket som sin frilla. Skulle han ta av kepsen så har han sitt magiska judiska krull som är ännu snyggare.



Här har vi honom en vecka senare.


Dom vita sneekers är ersatta med adidas originals sneekers, mörkare chinos och en rutig skjorta. Nike air-kepan är fortfarande på.





BONUSBILDEN!

Inspelningen av Scream 4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0