Hårvård för er som har Seth Cohen krull.

Mina steg när jag ska tvätta mina lockar.

1. Redken Smoothe Down Schampoo

SHAMPOO

Hur gör jag: Detta är för oss som har krulligt eller vågigt hår. Det rengör, ger näring, tämjer och slätar ut för ett smidigt frizz-fritt resultat. Schamponera in och sköj ur, gör detta två gånger då ditt hår oftast är flottigt och inte kan rengöras på en gång. Tänk att första schamponeringen tar bort skiten och nästa rengör håret ordentligt. Det är därför det skummar mycket mer andra gången.

Pris: ca 360kr


2. Björn Axén Deep Conditioner Color Stay
Deep Conditioner Color Stay Björn Axén

Hur gör jag:
För mig som plattar mitt hår mycket eftersom jag sparar längre, så slits topparna väldigt mycket, därför måste man då och då göra en inpackning. Jag torkar håret med en handduk och lägger inpackningen som man tar vax i håret, låter det verka i 10-15 minuter innan jag sköljer ut det.

Pris: ca 150kr



3. Redken Smooth Down Conditioner
CONDITIONER

Hur gör jag: Avslutar procedurarna i duschen med ett balsam som jag har i i ungefär 2 minuter. Mjukar upp mitt hår och "stänger" inpackningen, som min flickvän säger.

Pris: ca 380 kr



4. Redken Power Tame 16

Hur gör jag: Lägger in detta som en inpackning, pumpar ut serumet i en "femkrona-storlek".  Gör grovt hår slätare med varaktig mjukhet, glans och utan frizzighet på svårhanterliga texturer. Innehåller det exklusiva Straight-Out Complex med stärkande proteiner samt mjukgörande kokos- och olivolja som bevarar håret otroligt rakt.

Pris: ca 300kr


5. Redken Real Control Slim Supreme


Hur gör jag: Lägger i några droppar av detta serum också. Gör att jag itne får så mycket volym, men ändå återfuktar håret.

Pris: 360kr

Sen är det bara att platta håret, men kom ihåg, ibland är det fint med naturligt också fråga dom här killarna...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0