Sommar"ferie" för min del

Min ljumske har spökat på våren och jag har knappt kunnat spela den senaste månaden, så jag kastade in handuken och tog semester tidigare än mina lagkamrater. Vill komma tillbaka 100% till hösten. Grabbarna sköter det ju rätt bra, leder serien med 15 poäng om vi vinner mot Hässelby i dom två "Europacup"-matcherna som återstår. 

Tycker Joss har vart helt fantastisk av det jag sett och hört. Även Lankan är en av mina absoluta favoritspelare i Andrea Doria. Jag tycker han är så sjukt klok och stabil, med sveriges förmodligen bästa surr på fotbollsplanen. Sen är det en ren glädje att spela kortpassningsspel med Vincent, men det vet ju alla.

Ska försöka se dom två sista matcherna som är kvar, vinner vi dom går vi med största sannorlikhet upp till 4an.

Forza Doria!
//32 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0