Treo

Ibland tror jag att Treo är en bluff.

När du har ont i huvudet så är det förmodligen vätskebrist. Mamma gav alltid mig ett extra glas med vatten när jag skulle svälja en alvedon som då kändes som en pingisboll. Då ville jag bara skölja ner alvedonen innan den började smälta i munnen och smaka vidrigt. När jag gjorde det hällde jag oftast ut halva glaset.

Men med Treo har dom kommit på ett sätt där du MÅSTE dricka upp hela glaset, jag tror inte Treon gör något. Det är avslappnande psykiskt att dricka upp det där glaset, kroppen får vätska och du intalar dig själv att den hjälper. Faktum är att du är så säker på att det hjäper att du slutar tänka på det och efter 15 minuter så är huvudvärken borta.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0