Födelsedagsfirande del 2 - lördag 12 mars

Grattis till mig själv!!!

Öppnade i kista klockan 09.30 med Joel. Kan dagen börja bättre?

Sen jobbade jag till 17 och åkte hem för att förbereda allt till festen vi skulle ha hemma hos oss i Gröndal. Mamma hade lagat världens godaste smörgåstårtor och en vanlig tårta.

 
Mums!


Dags för fest!


JT älskar maten och sin älskade Anna.


Jag Zaquisha och Zaquisha????


Världens bästa Danne med världens bästa Eva-Lotta!!!!! Som kommit hem från Australien!


Danne och sin Jessica!


Jenny, Nathalie och Nadine!


Anna, Joel och Chris!


Billy och Steffe dök upp som gubbarna i lådan!


Mina älsklingar och ett rovdjur bakom dom.


Christian "Alours un Trance" Larsson


Jag och Sinan!


Ge mig meeeer!


Jag får inte ens göra drinkar ifred, så mycket tycker hon om mig.

Mer bilder hittar du på fejjan.

Vill tacka alla som kom och för dom underbara presenterna. Hudvård, Raktillbehör, vin, dvd-filmer, Real Madrid tröja, Sneakers, Zac Efron-kallender m. fl.

Efter klockan 22 tog vi inga mer bilder då festen spårade ur på ett bra sätt. Sen svimmade jag runt 1.

Mer sånt i sommar.

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0