Födelsedagsfirande del 3 - söndag 13 mars

Upp klockan 11 efter festen, nu skulle jag få min present att min familj och nathalies familj och Nathalie själv.

Vi skulle bli upplockade utanför oss klockan 13.30, jag hade ingen aning om vart eller vad vi skulle göra.

Mina päron kom och hämtade oss, vi åkte till Resturanten Nacka J för lite brunch, där väntade svärföräldrarna och Nadine.

Efter en lång och mysig brunch var det dags för huvudpresenten, Yasuragi på Hasseludden, bara jag och älskling. Vi skulle sova över där. Vi började med att klä på oss kimonos!

17.00 - Vi gick till badavdelningen och tog ett långt och skönt bad.

18.00 - Jag fick en helkroppsmassage, kroppsscrub och ansiktsbehandling.

20.00 - Trerättersmiddag och vin.

23.00 - Sängdags

Måndag

09.00 - Frukostbuffé

12.00 - Upphämtade av Nathalies pappa Andres och Nadine

Här får du lite bilder på hur det var, svårt att beskriva hela vistelsen med ord, kändes som att man va borta i en vecka.











Tack för underbara 24 timmar älskling.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0