Magisk filmbeställning

Beställer ju filmer titt som tätt. Här är senaste beställningen på 10 filmer. 


Snakes on a plane: En film jag aldrig sett för att jag trott att den är skitdålig. Men det är sjukt många som sagt att den är bra, till och med kritikerna har sagt att den är underskattad.


Sova med Fienden: Jag är ju e känd sucker för 80- och 90-talsfilm, helst thrillers. Sånt görs inte nuförtiden. Den här filmen är en klassisk sådan.


Duplex: Har väl allt med Ben Stiller förutom denna, en stor anledning till varför jag beställde den!
 

Love guru: Skitdålig film men man älskar den ändå. Humorn är så låg så nästan jag tycker det är för mycket!!!!!


Black Knight: Gillar Martin Lawrence, speciellt när man är full på natten och vill se film.


Italian Job: Har inte sett den men Marky Mark, Edward Norton är anledningen till vafför jag beställde den.


Red Eye: Såg den för längesen. Tycker Cillian Murphy är läskigast i världen.


The Faculty: Jag älskar Science Fiction och High School filmer, här har du dom två sakerna i samma film. En klassiker från barndomen.


Mr. Deeds: Har en hatkärlek till Adam Sandler, från Happy Gilmore och Ingen jiddrar med Zohan som är magiska till Click som är bland det sämsta jag sett. Mr. Deeds är rolig, speciellt med hans betjänt som är "Sneeky"


Dawn of the Dead: Det är väl jag och Seth Cohen som har våta drömmar om Zombiefilmer. Denna är en av favoriterna.

Totalt: 438 kr
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0