Onsdag 9 mars

Idag vaknade jag 10.30 utan alarm. Gick upp och drog av mig plastfolien som är lindad runt halva min arm, tvättade tatueringen och slängde på mig ett linne så jag slipper ha folie igen på Bepanthensalvan.

Nu äter jag en skål med fiberflingor i yogurt med en nerskuren banan i.

Jobbar idag med Josef och Salah, ska bli hur bra som helst. Innan dess ska jag bara spela TV-spel och slappa. Börjar trots allt 16.00.

Ser på Big Brother från igår nu. På världens skönaste TV11 anytime där man kan se alla avsnitt lite när man vill, varesig det är Solsidan, Melodifestivalen eller en bra film som går på TV1000 och Kanal plus.

Big Brother ja, detta koncept som är beroendeframkallande när man väl är inne i det. Nathalie är lika inne i det som jag, nästan mer. Jag kan inte sitta och undra hur jag skulle vara i ett big brother hus, som det känns nu är jag för smart för precis alla som är inne, och då är jag dum.

Jag hejar på Rodney, mest för att han är helt urflippad och skiter i allt och alla, har alltid ett lurigt leende.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0