Kvinnligt Mode: Armband

Jag vet inte varför jag älskar armband så mycket på tjejer, kanske är det för att jag själv har massor. Men jag tycker det är mycket finare än halsband, örhängen och ringar. Här är lite favoriter jag valt ut av hundratals olika armband från Nelly och ASOS.


Modell: LTD Mini Plait and Ball Chain and Frendship Bracelet
Pris: 64 kr
Hemsida: ASOS.com



Modell: ASOS Leaf Arm Cuff
Pris: 85 kr
Hemsida: ASOS.com



Modell: ASOS Turq Effect Stones Arm Cuff
Pris: 108 kr
Hemsida: ASOS.com



Modell: Baglady / Catarin Bracelet
Pris: 169 kr
Hemsida: Nelly.com



Modell: Bijoux by Us / Lock Me Up Bracelet
Pris: 169 kr
Hemsida: Nelly.com



Modell: French Connection / Half Bangle
Pris: 193 kr
Hemsida: ASOS.com



Modell: Pearls for Girls / Bow Bracelet
Pris: 249 kr
Hemsida: Nelly.com



Modell: Vanilla Secret / Holly
Pris: 349 kr
Hemsida: Nelly.com



Modell: Good Works / Happydays Wrap Around
Pris: 399 kr
Hemsida: Nelly.com



Modell: Vintage by Fe / Camile
Pris: 449 kr
Hemsida: Nelly.com



Modell: Royal Blush / Twin Loop
Pris: 799 kr
Hemsida: Nelly.com



Modell: Sophie by Sophie / Childhood Bracelet
Pris: 1095 kr
Hemsida: Nelly.com


NELLY.COM
ASOS.COM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0