Milan - Barcelona: Win/Win situation för mig!

Smäller det!

Milan vs. Barcelona
Ettan vs. Tvåan
Zlatan vs. Guardiola
Dåtid vs. Nutid
Italien vs. Spanien

Många matcher i matchen.

Jag har alltid älskat Milan, ända sen Weah sprang runt med röda skor och Baggio hade nummer 18 på ryggen. Milan är väl ett sånt lag som alla älskar oavsett. Lite som Vieri, Baggio eller Crespo. Kanske är det för Uno X Due eller Boban jag gillat dom genom åren.


Weah

Har alltid unnat Milan framgång i italien, med tanke på att Juventus (som var charmiga på 90-talet, då Del Piero vek in dom i bortre krysset varje match) och Inter (När Ronaldo spelade där) inte är lika charmiga längre. Nu känns detta förbi.


Juventus när dom var charmiga.

Ibra är en av dom spelarna jag önskar mest otur i världen, speciellt när han spelar för sitt klubblag.

Vad jag känner för Barcelona vet du redan, så för mig ikväll som utomstående är det bara att luta sig tillbaka och njuta av världens bästa lag och han som tror sig vara världens bästa spelare.

Vilka som än förlorar gör mig glad.

Hoppas Ambrosini avgör.

20.45 Viasat Sport!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0