Omgång 3: Rafas sista chans!

Torsdag 24 November 2011
Roger ska spela ut klockan 15 för att bli etta i gruppen och slippa Novak. Rafa måste vinna mot Tsonga för att gå till semi, så vi kan se detta som en kvartsfinal.
Fredag 25 November 2011
Ferrer och Djokovic går vidare, frågan är vem som går som nummer ett och vem som går som nummer två.



Torsdag 24 november - Dagsmatchen

Match: (4) ROGER FEDERER vs. MARDY FISH  (8)
Grupp: B
Tid: 15.00
Kanal: Canal + Sport 2
Matchinfo: Roger vill både vinna med stil, vinna gruppen och få dom maximala prispengarna (om man vinner alla 5 matcher). Fish spelar för äran.
Mitt Tips: 2-0 till Roger





Tisdag 24 november - Kvällsmatchen


Match: (2) RAFAEL NADAL vs. JO-WILFRIED TSONGA (4)
Grupp: B
Tid: 21.00
Kanal: Canal + Sport 2
Matchinfo: Rafa måste vinna nu, detta kommer bli en tung kamp, men jag tror och hoppas att han löser det. 
Mitt Tips: 2-1 till Rafael Nadal







Fredag 25 november - Dagsmatchen

Match: (1) NOVAK DJOKOVIC vs. JANKO TIPSAREVIC (9)
Grupp: A
Tid: 15.00
Kanal: Canal + Sport 2
Matchinfo: Spännande att se hur det går för serbernas taktik. Kul att dom lagt matchen som dagsmatch så dom inte kan gå på resultat.
Mitt Tips: 2-0 till Djokovic





Fredag 25 november - Kvällsmatchen

Match: DAVID FERRER (5) vs. TOMAS BERDYCH (7)
Grupp: A
Tid: 21.00
Kanal: Canal + Sport 2
Matchinfo: Tror Fererr är för het för att inte vinna här. Berdych har inte sett bra ut.
Mitt Tips: 2-0 till Ferrer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0