Manligt mode: Kängor

Snart är det kallt och grått ute, det är då dom snygga skorna ska fram ur garderoben, från källaren eller tas ner från vinden. Det coola med kängor förutom att dom är ett väldigt tufft plagg är att dom är så tidlösa, och blir så mycket snyggare med åren. I alla fall dom med äkta skinn. Därför tycker jag att du ska våga köra äkta skinn och betala lite mer. Här får du alla möjliga prisklasser som jag tycker är snyggast i höst.


Rizzo 2495kr
En mocka/lädersko som är i min favoritfärg, brunt. Älskar fodringen på den.




Peak Performance 2299kr
Whiskybrun färg som sticker ut. Perfekt höjd och funkar med lite stilrenare kläder.


H by Hudson 1795kr
Min personliga favorit bland alla kängorna här. Färgen är helt magisk och man bara ser sina jeans på dom.


G-star Raw 1699kr
Otroligt snygg grå/grön känga som är lite för tunn för vintern men som däremot funkar året om.


Wrangler 1295kr
Mockakänga från denimmärket Wrangler till ett bra pris. Kan tänka mig att inte så många har den.



Din Sko 999kr
En sjukt snygg känga från Din Sko, som är en budgetvariant och redan lite sliten.




Din Sko 899kr
En känga som har en rätt ful sula, jag gillade färgen och formen på den, sulan kommer ändå nötas ner.


H&M 499kr
Svarta höga kängor från H&M. Gillar att dom är extra höga men inga kängor som kommer slitas snyggt och sådana man har i flera år. Snyggt under en vinter dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0