Första Deffveckan...

...Var fruktansvärd på många plan. Förutom att jag hade huvudvärk, eller snarare spränghjärnvärk så fick jag inte äta något sött och bara kolhydrater på morgonen. Min kropp reagerade självklart på det. I lördags skulle jag och Nathalie gå morgonpromenad 8 på morgonen, jag började 12 på jobbet.

Då slog snöstormen till (läs eller kolla Facebook)

Vi tog oss ut ändå och åt frukost.

Efter mitt sprit och ät-dygn (man har ett fuskdygn varje vecka) igår så är det nu måndag och en ny vecka. Tror dock den här kommer bli lättare...

Joel kommer hit snart för promenad, då har jag druckit en kopp kaffe och gjort 150 armhävningar och 150 sit ups. Sen är det frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och tre liter vatten innan jag och Nathalie tar en kvällspromenad.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0