Älsklingen

Det är egentligen Beckham, Zidane, Westlife och Adam Brody som får min kropp att skaka, varje gång jag ser dom. Zac Efron i all ära, han är perfekt. Men jag blir inte samma människa när jag ser på dom andra och honom. Han är mer som en snygg tjej. Dom andra är mer än en snygg tjej.

Så när jag ser nya bilder tagna den 12e januari på Adam så bärjar jag undra om jag verkligen är frisk. Jag får en sån där känsla i kroppen som när man såg Britney när hon sjöng "sometimes" i sitt halvkorta plattade hår när man var mindre (och hon var betydligt mindre).

Ska jag klippa mig?
Ska jag ha mustasch?
Ska jag äta bajs för att få tag i Nike Air kepsen han har på sig varje gång, som om han försöker håna mig.


Ska jag köpa en marinblå tröja och ett par 3301 straight fit jeans i kvaliten Fall Denim och färgen Vintage aged nästa gång jag shoppar?

Frågorna är oändliga när jag ser på mina idoler.

Hans jeans på bilden ser ut som ett par 511 från Levis, sjukt snygga dom med, lite svårare för mig att köpa...Dom sitter dock som ett par straight fit hos oss på G-star.









Jag älskar dig. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0