NB - Vår 2012

Tänkte köpa ett par New Balance skor att ha till jobbet och när man vill ha det bekvämt. Lite roligare än Air Max tycker jag. Här är några favoriter.


Ljusgrå/Vit: Enkelt och kliniskt, min absoluta favorit. 5 av 5


Mörkgrå/Vit: Väldigt bra färg för smuts, men inte lika fin som den ljusgrå. 4 av 5

Svart/Grå/Röd/Vit: Svart är alltid svart, snyggt med en grå häl. Det röda gör det mer retro. 3 av 5


Mörkblå/Silver: Fantastisk färg, i alla fall till stentvättade jeans, inte lika bra på rådenim. Det har man överseedne med när det är silverdetaljer. 4 av 5


Gul/Röd/Grön: Fula färger ihop, vilket jag älskar, det är dock inte en sko jag väljer som första inköp, men har man ett eller två par är det kul att bryta grått och vitt. Det kvittar vilka färger man matchar med, det ska inte matcha med dom här skorna. 5 av 5


Gul/Orange/Grön: Skön sommarfärg, kan lätt tröttna på den dock. 2 av 5


Mörkblå/Blå: Sjukt snygg, och väldigt enkel. 4 av 5


Brun/Grå/Orange: Top tre för mig, få saker jag går igång mer på än brunt och orange. Blir så 70-tal och retro. 5 av 5


Lila: Bland mina favoritfärger, skulle dock tröttna på dom tror jag. 3 av 5.


Brun/Beige: Snygg, men lite för tjejig i färgen för att jag ska ha på mig den. 2 av 5



Tog tillfället i akt och designade ett par egna som man kan göra. 790kr kostar det bara. Man kan välja allt från färg på skosnören till färg på häl, kanter, sula, tå, N-märket.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0