26 år!

I helgen firades jag för att jag överlevt 26 år. Helt sjukt egentligen. När man var 10 så var 15-åringarna i 9an "vuxna". 18-åringarna hade jobb, 26-åringarna hade två barn, volvo och villa och 35 åringarna hade 20-åriga barn, trodde man.

Här är presenterna.


Super 8, Fight Club och Day After Tomorrow av storebror Moody-Peter!!!!!!


Band of Brothers av Steffe!


Och Pacific av Steffe!


Bourne Collection av Joel och Anna!


Game of Thrones av Nadine och Max!


Natt på museet 1 och 2 av Nathalie!


5 cigarrer med tillbehör av Danne, Jessica, Martin Sandén, Martin Narvelo och Sanna!!!!!!


En weekend till London av Nathalie, hennes familj och min familj!!! <3

Tack för att ni finns och för att ni känner mig så bra!

Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi älskar dig också! Puss

2012-03-13 @ 19:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0