Återkomsten

Nu har nästan två år gått sedan jag skrev i min egna blogg. Jag gillar att blogga, dock inte sjukt regelbundet. Problemet jag har är att jag har svårigheter att hitta en nisch. Då jag är besatt av fotboll, mode, tennis, film och livet i största allmänhet. Många gillar en av dom sakerna, jag är besatt av alla dom sakerna.
 
Sjukt nog så har besökarna kommit tillbaka hit trots två års skrivtorka.
 
Vad har jag då gjort från den 25e maj 2012, då mitt senaste inlägg skrevs?
 
Jag har slutat i Andrea Doria, där jag spelade fotboll från 2008.
Flyttat från tvåan i Gröndal till en stor trea i Hammarby Sjöstad.
Skrivit på en blogg i ett år som bara handlade om film med Steffe.
Tagit ett större kliv i Global Retail där jag jobbar, även känt som G-star för dig som läser.
 
Annars är allt som vanligt. Förutom då att jag ska bli pappa om 1,5 månad, vilket är en blogg i sig.

Därför tänkte jag inte använda den här bloggen som en klassisk blogg, utan göra det till ett anteckningsblock när jag har tråkigt.
 
Så utöver mode, fotboll, tennis, film så kommer det läggas till barn om nån månad, vilket är fantastiskt. Så förvänta dig en ketchupflaska som exploderar vissa veckor, och en stängd mussla vissa veckor.
 
Käleken är kvar från 2012, starkare än någonsin och ett nytt kapitel i vår relation skrivs snart. Jag kan knappt vänta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0