Bilder från senaste två åren!

Det har gått två år sedan jag blogga sist, detta har hänt från 25 maj 2012.
 
Dublin juni 2012 - Westlifes sista framträdanden. Med Danne, Jessica och Nathalie.
 
 
 
Juli 2012 - Rhodos med Martin, Sanna och Nathalie.
 
 
 
Oktober 2012 - Nathalie 30 år!!!!!
 
 
 
December 2012 - Förberedelser inför nyåret.
 
 
 
Januari 2013 - Nadine fotograferade mig.
 
 
 
Februari 2013 - Bjöd Nathalie till Paris på alla hjärtans dag. Svårt att hitta och matförgiftning blev resultatet.
 
 
 
Juni 2013 - Familjen Larsson/Svensson kom förbi!
 
 
 
Juni 2013 - Midsommar med Martin, Felicia, Danne, Jessica och Nathalie!
 
 
Juli 2013 - Sen blev det Bosnien och Kroatien med Sanna, Martin och Nathalie!
 
 
 
Juli 2013 - Fest med världens bästa gäng!
 
 
September 2013 - Event i Mood med G-star!
 
 
November 2013 - Gala med Björn Axén
 
 
December 2013 - Sa jag att jag har världens bästa föräldrar? Mamma fyllde 50 i december. Här på Griffins.
 
 
December 2013 - Sen firade vi Jul med gravida Nathalie och hela familjen!
 
 
December 2013 - Nyår med Martin, Sanna, Danne, Jessica och Nathalie!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0