På bio Mars 2014

Det är inte extremt mycket att se den här månaden i biofåtöljen. Här är dom jag tycker du ska sen
 
7 mars
300: Rise of An Empire
Dallas Buyers Club
 
 
Älskade verkligen första filmen om sexpacken som slåss. Den här har fått svalare kritik, men ändå ett måste att se, mest för det visuella. Dom nu Oscarsbelönade Matthew McConaughey och Jared Leto kan vara desto bättre, även om trailern är lika kul som att se färg torka.
 
14 mars
Saving Mr. Banks
 
 
Vi kan börja med att bocka av saker jag älskat i mitt filmliv:
- Disneyfilmer
- Tom Hanks
- Biografier
Vi kan ocks avsluta där.
 
26 mars
Captain America: The Return of The First Avenger
 
 
Har aldrig varit ett stort fan av Captain America, även om jag älskar allt med superhjältar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0