ställning just nu för mitt bioår 2010!

Tidigare i år har jag skrivit om vilka filmer jag ska se på bio. (Läs här) 

Här är hela listan (Fet stil är dom jag redan har sett):

Januari: Vägen
Februari: Shutter Island och Percy Jackson
Mars: Ingen
April: En galen natt
Maj: Robin Hood
Juni: Ingen
Juli: Prince of Persia och Inception
Augusti: Karate kid och The Expendables
September: Little Fockers
Oktober: The Baster
November: Harry potter
December: Narnia

Här är ställningen i betygen 0-5 (Klicka på titeln för att komma till recensionen.)
1. Inception 5
2. Vägen 4
3. Robin Hood 3,5
4. Shutter Island 3
5. En galen natt 3
6. Prince of Persia 2,5
7. Percy Jackson 1,5


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0